Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na  w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.

Komiwojażerstwo pośrednie i bezpośrednie. Profilaktyka zachowań trudnych analiza case study wybranych przypadków

Szkolenia
 Rezerwacja zakończona
 
0
Termin: 2022-11-25 15:00

Miejsce: Lubartowska 85  |  Miejscowość: Lublin, Polska

 Termin realizacji usługi: 25-26.10.2022 ,  24-25.11.2022

Cena szkolenia: 4 810,00 zł  za osobę

 Miejsce szkolenia: Hotel Ilan ul. Lubartowska 85, 20-123 Lublin.

Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.

Ramowy program usługi:

  1. Chciwa sprzedaż - definicja
  2. Mowa ciała - moje drugie ja. Wykorzystywanie tonu głosu w rozmowach. Zdobywanie zaufania klientów sposobem na skuteczność
  3. Sposoby ułatwiające zdobywanie i utrzymywanie sympatii klientów. Prowadzenie rozmów z trudnymi klientami
  4. Poznanie potrzeb klientów. Badanie potrzeb klienta
  5. Stosowanie parafrazy i innych metod wspierających aktywne słuchanie. Język korzyści. Finalizowanie sprzedaży. Sygnały gotowości klienta do pojęcia decyzji o zakupie
  6. Podsumowanie rozmowy sprzedażowej - jak iść naprzód

Główny cel usługi:

Cel edukacyjny

Szkolenie przygotowuje uczestników szkolenia do weryfikacji własnego stylu zarówno sprzedaży jak i obsługi klienta w oparciu o kompetencje z zakresu komunikacji. Uczestnik będzie skutecznie dobierał styl sprzedaży zarówno do klientów jak i do swoich preferencji. Uczestnik będzie znał skuteczne techniki wywierania wpływu.

Efekty uczenia się

Uczestnik osiągnął następujące efekty uczenia się w obszarze wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych:

- definiuje pojęcie "chciwa sprzedaż",

- charakteryzuje typy klientów,

- rozpoznaje sposoby ułatwiające zdobywanie i utrzymywanie uwagi klientów,

- definiuje pojęcie: parafrazy, klaryfikacji, metafory

- bada potrzeby klienta

- właściwie wykorzystuje ton głosu w rozmowach z klientem

- prezentuje profesjonalną postawę w kontaktach służbowych.

- ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w obszarze sprzedaży

- ma chęć rozwoju i rozumie potrzebę samodzielnej pracy w kierunku optymalizacji swoich umiejętności

- dokonuje samooceny własnych słabych stron i doskonali umiejętności

Informacje dodatkowe:

  • Szkolenie kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie poznawanych narzędzi.
  • Uczestnicy mają obowiązek stosować się do wytycznych Ministerstwa Zdrowia dotyczących Covid - 19.

  Aby wziąć udział w szkoleniu należy wysłać e-maila bądz sms o treści " PROSZĘ O KONTAKT"

-  My skontaktujemy się z Tobą :)

Tel. 881-955-844, faksem na numer /81/ 470-71-74 lub drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Osoba odpowiedzialna za rekrutację

 Dorota Piątek tel. 881-955-844

 e- mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zajęcia poprowadzi:

 Mariusz Wiśniewski

Posiada ponad 10 letnie doświadczenie i sukcesy zarówno w sprzedaży jak i zarządzaniu strukturami. Przeszkolił ponad 200 firm z tematyki zgodnej  z tematyka szkolenia. W pracy trenera kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie teorii i kreowanie rozwiązań własnych przez uczestników. Od 2008 wpisany na listę mediatorów sądowych ds. karnych. Chętnie dzieli się zdobytą wiedzą. Jako trener stale współpracuje zarówno z organizacjami pozarządowymi, administracją publiczną, jak i firmami szkoleniowymi z terenu całej Polski.
Absolwent filozofii i socjologii na Wydziale Filozofii i Socjologii UMCS w Lublinie, studiów podyplomowych ZZL, BHP, Doradztwo Zawodowe na WSEI   w Lublinie oraz Rachunkowości na Akademii Langego we Wrocławiu
Spędził ponad 5000 godzin (z czego ponad 2600 w ciągu ostatnich 3 lat) na sali szkoleniowej gdzie prowadził zajęcia z tematyki szkoleń miękkich.

- odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy.

 

Telefon
509221321
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Addres
Lubartowska 85
Lublin, Polska

 

Mapa


 

Terminy


  • Od 2022-10-25 00:00 do 2022-10-26 00:00
    wtorek & środa
  • 2022-11-25 15:00
  • 2022-11-24 09:00

Wspierane przez iCagenda