Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na  w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.

"Komiwojażerstwo pośrednie i bezpośrednie. Profilaktyka zachowań trudnych- analiza case study wybranych przypadków- Plus"

Szkolenia
 Rezerwacja zakończona
 
0
Termin: 2022-12-09 09:00 - 16:00

Miejsce: Lubartowska 85  |  Miejscowość: Lublin, Polska

Termin realizacji usługi: 08-09.12.2022

W godzinach: 9:00-15:00

Cena szkolenia: 5 020,00 zł  za osobę

Miejsce szkolenia: Hotel Ilan ul. Lubartowska 85, 20-123 Lublin.

Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych tj 1godz=45 min.

Dodatkowo w cenie szkolenia zapewniamy obiad oraz krótkie przerwy kawowe ustalone pomiędzy trenerem a uczestnikami na początku szkolenia.

Informacje o materiałach dla uczestników usługi: 

Materiały dydaktyczne- materiały wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych, ćwiczeń.

Materiały piśmiennicze -notatnik, długopis.

Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.

 

Ramowy program usługi:

  1. Chciwa sprzedaż - definicja
  2. Poznanie potrzeb klientów. Badanie potrzeb klienta
  3. Stosowanie parafrazy i innych metod wspierających aktywne słuchanie.
  4. Język korzyści.
  5. Finalizowanie sprzedaży.
  6. Sygnały gotowości klienta do pojęcia decyzji o zakupie
  7. Podsumowanie rozmowy sprzedażowej - jak iść naprzód

Informacje dodatkowe: Indywidualny Coaching z trenerem- każdy uczestnik usługi plus od rozpoczęcia usługi do 6 mc ma możliwość skorzystania z indywidualnego coachingu -  60 minut (spotkanie wprowadzające).

Coaching ustalany jest indywidualnie z uczestnikiem usługi i odbędzie się do 6 mc po zakończonej usłudze-termin i miejsce do ustalenie indywidualnie.

 

Główny cel usługi

  • Cel edukacyjny

Szkolenie przygotowuje uczestników szkolenia do weryfikacji własnego stylu zarówno sprzedaży jak i obsługi klienta w oparciu o kompetencje z zakresu komunikacji. Uczestnik będzie skutecznie dobierał styl sprzedaży zarówno do klientów jak i do swoich preferencji. Uczestnik będzie znał skuteczne techniki wywierania wpływu.

  • Efekty uczenia się

Uczestnik osiągnął następujące efekty uczenia się w obszarze wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych:

- definiuje pojęcie "chciwa sprzedaż",

- charakteryzuje typy klientów,

- rozpoznaje sposoby ułatwiające zdobywanie i utrzymywanie uwagi klientów,

- definiuje pojęcie: parafrazy, klaryfikacji, metafory

- bada potrzeby klienta

- właściwie wykorzystuje ton głosu w rozmowach z klientem

- prezentuje profesjonalną postawę w kontaktach służbowych.

- ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w obszarze sprzedaży

- ma chęć rozwoju i rozumie potrzebę samodzielnej pracy w kierunku optymalizacji swoich umiejętności

- dokonuje samooceny własnych słabych stron i doskonali umiejętności

- odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy.

 

Informacje dodatkowe:

  • Szkolenie kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie poznawanych narzędzi.
  • Uczestnicy mają obowiązek stosować się do wytycznych Ministerstwa Zdrowia dotyczących Covid - 19.

  Aby wziąć udział w szkoleniu należy wysłać e-maila bądz sms o treści " PROSZĘ O KONTAKT"

-  My skontaktujemy się z Tobą :)

Tel. 881-955-844, faksem na numer /81/ 470-71-74 lub drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 Osoba odpowiedzialna za rekrutację

 Dorota Piątek tel. 881-955-844

 e- mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zajęcia poprowadzi:

 Mariusz Wiśniewski

Posiada ponad 10 letnie doświadczenie i sukcesy zarówno w sprzedaży jak i zarządzaniu strukturami. Przeszkolił ponad 200 firm z tematyki zgodnej  z tematyka szkolenia. W pracy trenera kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie teorii i kreowanie rozwiązań własnych przez uczestników. Od 2008 wpisany na listę mediatorów sądowych ds. karnych. Chętnie dzieli się zdobytą wiedzą. Jako trener stale współpracuje zarówno z organizacjami pozarządowymi, administracją publiczną, jak i firmami szkoleniowymi z terenu całej Polski.
Absolwent filozofii i socjologii na Wydziale Filozofii i Socjologii UMCS w Lublinie, studiów podyplomowych ZZL, BHP, Doradztwo Zawodowe na WSEI   w Lublinie oraz Rachunkowości na Akademii Langego we Wrocławiu
Spędził ponad 5000 godzin (z czego ponad 2600 w ciągu ostatnich 3 lat) na sali szkoleniowej gdzie prowadził zajęcia z tematyki szkoleń miękkich.

 

Telefon
509221321
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Addres
Lubartowska 85
Lublin, Polska

 

Mapa


 

Terminy


  • Od 2022-12-08 09:00 do 2022-12-09 16:00
    czwartek & piątek
  • 2022-12-28 09:00
  • 00:00

Wspierane przez iCagenda