Miejsce: Lubartowska 85 | Miejscowość: Lublin, Polska
Termin realizacji usługi: 08-09.12.2022
W godzinach: 9:00-15:00
Cena szkolenia: 5 020,00 zł za osobę
Miejsce szkolenia: Hotel Ilan ul. Lubartowska 85, 20-123 Lublin.
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych tj 1godz=45 min.
Dodatkowo w cenie szkolenia zapewniamy obiad oraz krótkie przerwy kawowe ustalone pomiędzy trenerem a uczestnikami na początku szkolenia.
Informacje o materiałach dla uczestników usługi:
Materiały dydaktyczne- materiały wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych, ćwiczeń.
Materiały piśmiennicze -notatnik, długopis.
Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Ramowy program usługi:
Informacje dodatkowe: Indywidualny Coaching z trenerem- każdy uczestnik usługi plus od rozpoczęcia usługi do 6 mc ma możliwość skorzystania z indywidualnego coachingu - 60 minut (spotkanie wprowadzające).
Coaching ustalany jest indywidualnie z uczestnikiem usługi i odbędzie się do 6 mc po zakończonej usłudze-termin i miejsce do ustalenie indywidualnie.
Główny cel usługi
Szkolenie przygotowuje uczestników szkolenia do weryfikacji własnego stylu zarówno sprzedaży jak i obsługi klienta w oparciu o kompetencje z zakresu komunikacji. Uczestnik będzie skutecznie dobierał styl sprzedaży zarówno do klientów jak i do swoich preferencji. Uczestnik będzie znał skuteczne techniki wywierania wpływu.
Uczestnik osiągnął następujące efekty uczenia się w obszarze wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych:
- definiuje pojęcie "chciwa sprzedaż",
- charakteryzuje typy klientów,
- rozpoznaje sposoby ułatwiające zdobywanie i utrzymywanie uwagi klientów,
- definiuje pojęcie: parafrazy, klaryfikacji, metafory
- bada potrzeby klienta
- właściwie wykorzystuje ton głosu w rozmowach z klientem
- prezentuje profesjonalną postawę w kontaktach służbowych.
- ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w obszarze sprzedaży
- ma chęć rozwoju i rozumie potrzebę samodzielnej pracy w kierunku optymalizacji swoich umiejętności
- dokonuje samooceny własnych słabych stron i doskonali umiejętności
- odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy.
Informacje dodatkowe:
Aby wziąć udział w szkoleniu należy wysłać e-maila bądz sms o treści " PROSZĘ O KONTAKT"
- My skontaktujemy się z Tobą :)
Tel. 881-955-844, faksem na numer /81/ 470-71-74 lub drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osoba odpowiedzialna za rekrutację
Dorota Piątek tel. 881-955-844
e- mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zajęcia poprowadzi:
Mariusz Wiśniewski
Posiada ponad 10 letnie doświadczenie i sukcesy zarówno w sprzedaży jak i zarządzaniu strukturami. Przeszkolił ponad 200 firm z tematyki zgodnej z tematyka szkolenia. W pracy trenera kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie teorii i kreowanie rozwiązań własnych przez uczestników. Od 2008 wpisany na listę mediatorów sądowych ds. karnych. Chętnie dzieli się zdobytą wiedzą. Jako trener stale współpracuje zarówno z organizacjami pozarządowymi, administracją publiczną, jak i firmami szkoleniowymi z terenu całej Polski.
Absolwent filozofii i socjologii na Wydziale Filozofii i Socjologii UMCS w Lublinie, studiów podyplomowych ZZL, BHP, Doradztwo Zawodowe na WSEI w Lublinie oraz Rachunkowości na Akademii Langego we Wrocławiu
Spędził ponad 5000 godzin (z czego ponad 2600 w ciągu ostatnich 3 lat) na sali szkoleniowej gdzie prowadził zajęcia z tematyki szkoleń miękkich.
Wspierane przez iCagenda