Miejsce: Lublin
Termin realizacji usługi: 02-03.03.2023
W godzinach: 9:00-15:00
Cena szkolenia: 3520,00 zł za osobę
Miejsce szkolenia: Hotel Ilan ul. Lubartowska 85, 20-123 Lublin.
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych tj 1godz=45 min.
Dodatkowo w cenie szkolenia zapewniamy obiad oraz krótkie przerwy kawowe ustalone pomiędzy trenerem a uczestnikami na początku szkolenia.
Informacje o materiałach dla uczestników usługi:
Materiały dydaktyczne- materiały wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych, ćwiczeń.
Materiały piśmiennicze -notatnik, długopis.
Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
WIEDZA
• zna techniki komunikacyjne
• zna schemat feedbacku
• zna rodzaje pytań wykorzystywanych w komunikacji
UMIEJĘTNOŚCI
• umie stosować techniki komunikacyjne
• umie udzielać zrozumiałego feedback’u
• umie efektywnie zadawać pytania
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
• ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w obszarze komunikacji
• dokonuje samooceny własnych słabych stron i doskonali umiejętności komunikacyjne
• odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy.
Uczestnik osiągnął następujące efekty uczenia się w obszarze wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych:
- definiuje pojęcie "feedback",
- charakteryzuje typy pytań,
- rozpoznaje sposoby udzielania efektywnej informacji zwrotnej,
- bada potrzeby współpracownika,
- prezentuje profesjonalną postawę w kontaktach służbowych,
- ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w obszarze komunikacji,
- ma chęć rozwoju i rozumie potrzebę samodzielnej pracy w kierunku optymalizacji swoich umiejętności,
- dokonuje samooceny własnych słabych stron i doskonali umiejętności,
- odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy.
udział w ćwiczeniach
Ramowy program usługi:
1. Znaczenie komunikacji w organizacji:
2. Efektywne zadawanie pytań:
3. Schemat udzielania informacji zwrotnej:
4. Negatywny feedback:
5. Pozytywny feedback:
6. Odbieranie informacji zwrotnej:
Usługa realizowana w godzinach dydaktycznych tj. 1 godz.=45 min.
nformacje dodatkowe:
Aby wziąć udział w szkoleniu należy wysłać e-maila bądz sms o treści " PROSZĘ O KONTAKT"
- My skontaktujemy się z Tobą :)
Tel. 881-955-844, faksem na numer /81/ 470-71-74 lub drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osoba odpowiedzialna za rekrutację
Dorota Piątek tel. 881-955-844
e- mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zajęcia poprowadzi:
Mariusz Wiśniewski
Posiada ponad 10 letnie doświadczenie i sukcesy zarówno w sprzedaży jak i zarządzaniu strukturami. Przeszkolił ponad 200 firm z tematyki zgodnej z tematyka szkolenia. W pracy trenera kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie teorii i kreowanie rozwiązań własnych przez uczestników. Od 2008 wpisany na listę mediatorów sądowych ds. karnych. Chętnie dzieli się zdobytą wiedzą. Jako trener stale współpracuje zarówno z organizacjami pozarządowymi, administracją publiczną, jak i firmami szkoleniowymi z terenu całej Polski.
Absolwent filozofii i socjologii na Wydziale Filozofii i Socjologii UMCS w Lublinie, studiów podyplomowych ZZL, BHP, Doradztwo Zawodowe na WSEI w Lublinie oraz Rachunkowości na Akademii Langego we Wrocławiu
Spędził ponad 5000 godzin (z czego ponad 2600 w ciągu ostatnich 3 lat) na sali szkoleniowej gdzie prowadził zajęcia z tematyki szkoleń miękkich.
Wspierane przez iCagenda