Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na  w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.

Sztuka zadawania pytań i konstruktywna informacja zwrotna

Szkolenia
 Rezerwacja zakończona
 
0
Termin: 2023-03-02 - 2023-03-03

Miejsce: Lublin

Termin realizacji usługi: 02-03.03.2023

W godzinach: 9:00-15:00

Cena szkolenia: 3520,00 zł  za osobę

Miejsce szkolenia: Hotel Ilan ul. Lubartowska 85, 20-123 Lublin.

Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych tj 1godz=45 min.

Dodatkowo w cenie szkolenia zapewniamy obiad oraz krótkie przerwy kawowe ustalone pomiędzy trenerem a uczestnikami na początku szkolenia.

Informacje o materiałach dla uczestników usługi: 

Materiały dydaktyczne- materiały wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych, ćwiczeń.

Materiały piśmiennicze -notatnik, długopis.

Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.

Cel edukacyjny

WIEDZA
• zna techniki komunikacyjne
• zna schemat feedbacku
• zna rodzaje pytań wykorzystywanych w komunikacji

UMIEJĘTNOŚCI
• umie stosować techniki komunikacyjne
• umie udzielać zrozumiałego feedback’u
• umie efektywnie zadawać pytania

KOMPETENCJE SPOŁECZNE
• ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w obszarze komunikacji
• dokonuje samooceny własnych słabych stron i doskonali umiejętności komunikacyjne
• odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy.

Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia

Uczestnik osiągnął następujące efekty uczenia się w obszarze wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych:

- definiuje pojęcie "feedback",

- charakteryzuje typy pytań,

- rozpoznaje sposoby udzielania efektywnej informacji zwrotnej,

- bada potrzeby współpracownika,

- prezentuje profesjonalną postawę w kontaktach służbowych,

- ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w obszarze komunikacji,

- ma chęć rozwoju i rozumie potrzebę samodzielnej pracy w kierunku optymalizacji swoich umiejętności,

- dokonuje samooceny własnych słabych stron i doskonali umiejętności,

- odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy.

Metody walidacji

udział w ćwiczeniach

Ramowy program usługi:

1. Znaczenie komunikacji w organizacji:

  • Typologia osobowości, jak dopasować się do rozmówcy?
  • Narzędzia skutecznego słuchania.
  • Sztuka odmawiania podwładnym i współpracownikom.
  • Bariery w komunikacji z pracownikami i współpracownikami.

2. Efektywne zadawanie pytań:

  • Zadawanie pytań jako narzędzie motywujące.
  • Jakie pytania demotywują?

3. Schemat udzielania informacji zwrotnej:

  • Czym jest informacja zwrotna?
  • Różnica między feedbackiem a krytyką, intencje.
  • Różnica między komunikatem typu ja i typu ty.
  • Cel przekazania informacji zwrotnej – jak sformułować?
  • Etapy udzielania informacji zwrotnej.
  • Feedback obserwatora a feedback uczestnika sytuacji.

4. Negatywny feedback:

  • Trudności w przekazaniu negatywnej informacji zwrotnej.
  • Kiedy nie udzielać negatywnej informacji zwrotnej?
  • Jak udzielać negatywnego feedback’u, aby uzyskać zamierzony efekt?
  • Jakie są skutki negatywnej informacji zwrotnej?

5. Pozytywny feedback:

  • Na co kłaść nacisk przy wyrażaniu pozytywnej opinii?
  • Skutki pozytywnego feedback’u.
  • Różnica między pozytywną informacją zwrotną dla jednostki oraz dla zespołu.
  • Na czym opierać pozytywny feedback?

6. Odbieranie informacji zwrotnej:

  • Jak słuchać za pomocą „prawego ucha”?
  • Jaka jest właściwa reakcja na feedback?
  • Jak wyciągnąć wartościowe dla siebie wnioski z otrzymanej informacji zwrotnej?

Usługa realizowana w godzinach dydaktycznych tj. 1 godz.=45 min.

nformacje dodatkowe:

  • Szkolenie kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie poznawanych narzędzi.
  • Uczestnicy mają obowiązek stosować się do wytycznych Ministerstwa Zdrowia dotyczących Covid - 19.

  Aby wziąć udział w szkoleniu należy wysłać e-maila bądz sms o treści " PROSZĘ O KONTAKT"

-  My skontaktujemy się z Tobą :)

Tel. 881-955-844, faksem na numer /81/ 470-71-74 lub drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Osoba odpowiedzialna za rekrutację

 Dorota Piątek tel. 881-955-844

 e- mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zajęcia poprowadzi:

 Mariusz Wiśniewski

Posiada ponad 10 letnie doświadczenie i sukcesy zarówno w sprzedaży jak i zarządzaniu strukturami. Przeszkolił ponad 200 firm z tematyki zgodnej  z tematyka szkolenia. W pracy trenera kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie teorii i kreowanie rozwiązań własnych przez uczestników. Od 2008 wpisany na listę mediatorów sądowych ds. karnych. Chętnie dzieli się zdobytą wiedzą. Jako trener stale współpracuje zarówno z organizacjami pozarządowymi, administracją publiczną, jak i firmami szkoleniowymi z terenu całej Polski.
Absolwent filozofii i socjologii na Wydziale Filozofii i Socjologii UMCS w Lublinie, studiów podyplomowych ZZL, BHP, Doradztwo Zawodowe na WSEI   w Lublinie oraz Rachunkowości na Akademii Langego we Wrocławiu
Spędził ponad 5000 godzin (z czego ponad 2600 w ciągu ostatnich 3 lat) na sali szkoleniowej gdzie prowadził zajęcia z tematyki szkoleń miękkich.

 

Telefon
509 221 321
Strona WWW

 

Terminy


  • Od 2023-03-02 do 2023-03-03

Wspierane przez iCagenda