Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na  w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.

„Technika koncepcyjnej metody sprzedaży”

Szkolenia
 Rezerwacja zakończona
 
0
Termin: 2020-12-28 09:00

Miejsce: Lublin

Termin szkolenia: 15-16.12.2020

Cena szkolenia:4 700,00 zł  za osobę

 Miejsce szkolenia: siedziba zamawiającego, bądź hotel Ilan ul. Lubartowska 85, 20-123 Lublin.

w związku decyzją Ministerstwa Zdrowia szkolenia organizowane są w grupie max 4 osób( z jednej firmy) plus trener. 

Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.

 Ramowy program usługi:

  1. Nawiązywanie kontaktów handlowych
  2. Budowanie profesjonalnego wizerunku handlowca
  3. Mowa ciała w kontaktach handlowych
  4. Wykorzystywanie tonu głosu w rozmowach
  5. Zdobywanie zaufania klientów
  6. Tworzenie pozytywnej atmosfery
  7. Budowanie wiarygodności handlowców
  8. Sposoby ułatwiające zdobywanie i utrzymywanie sympatii klientów
  9. Prowadzenie rozmów z trudnymi klientami
  10. Poznanie potrzeb klientów
  11. Badanie potrzeb klienta
  12. Zadawanie właściwych pytań – otwarte, zamknięte
  13. Aktywne słuchanie
  14. Stosowanie parafrazy
  15. Sposoby ułatwiające rozumienie i odkrywanie potrzeb klientów
  16. Skuteczne prezentowanie ofert handlowych
  17. Skuteczne słowa argumentacji handlowej
  18. Język korzyści
  19. Skuteczne prezentowanie ofert handlowych
  20. Odpieranie obiekcji klienta
  21. Prowadzenie rozmów w przypadku obiekcji
  22. Odpieranie obiekcji
  23. Skuteczne przedstawienie cen
  24. Prawidłowe przedstawienie cen przez handlowców
  25. Prowadzenie rozmów o cenach
  26. Negocjacje cenowe
  27. Łagodzenie negatywnych reakcji na cenę
  28. Prowadzenie negocjacji cenowych
  29. Finalizowanie sprzedaży
  30. Sygnały gotowości klienta do pojęcia decyzji o zakupie
  31. Postępowanie w końcowej fazie sprzedaży
  32. Postępowanie po dokonaniu sprzedaży
  33. Postępowanie w sytuacji niepowodzenia sprzedaży
  34. Podsumowanie rozmowy sprzedażowej

Główny cel usługi:

Cel edukacyjny

Szkolenie przygotowuje uczestników szkolenia do wypracowania własnego stylu zarówno sprzedaży jak i obsługi klienta w oparciu o kompetencje             z zakresu komunikacji. Uczestnik po zakończeniu szkolenia będzie właściwie dobierał technikę do typu klienta. Będzie skutecznie mówił do klientów, by ten zrozumiał dokładnie to, co chcemy im przekazać. Uczestnik będzie znał skuteczne techniki wywierania wpływu.

Efekty uczenia się

Uczestnik osiągnął następujące efekty uczenia się w obszarze wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych: 

  • definiuje pojęcie BATNA,
  • definiuje pojęcie ZOPA,
  • charakteryzuje typy klientów, 
  • rozpoznaje sposoby ułatwiające zdobywanie i utrzymywanie sympatii klientów,
  • definiuje pojęcie: parafrazy, klaryfikacji, metafory
  • bada potrzeby klienta
  • prezentuje ofertę handlową
  • charakteryzuje elementy motywacji zewnętrznej i wewnętrznej, 
  • wykorzystuje ton głosu w rozmowach z klientem
  • skutecznie odpiera obiekcje klienta
  • tworzy plany sprzedaży i plany działania, 
  • charakteryzuje kluczowe aktywności sprzedażowe w procesach priorytetowych, 
  • monitoruje postępy sprzedaży z wykorzystaniem różnych sposobów, 
  • prezentuje profesjonalną postawę w kontaktach interpersonalnych.
  • ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w obszarze sprzedaży
  • ma chęć rozwoju i rozumie potrzebę samodzielnej pracy w kierunku optymalizacji swoich umiejętności
  • dokonuje samooceny własnych słabych stron i doskonali umiejętności
  • odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy.

Informacje dodatkowe:

  • Po zakończonym szkoleniu uczestnik ma prawo do bezpłatnego przystąpienia do egzaminu certyfikującego w standardzie VCC - Techniki sprzedaży.
  • Szkolenie kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie poznawanych narzędzi.
  • Sale szkoleniowe będą w przerwach dezynfekowane nadtlenkiem wodoru.
  • Uczestnicy mają obowiązek stosować się do wytycznych Ministerstwa Zdrowia dotyczących Covid - 19.

 

  Aby wziąć udział w szkoleniu należy wysłać e-maila bądz sms o treści " PROSZĘ O KONTAKT"

-  My skontaktujemy się z Tobą :)

Tel. 881-955-844, faksem na numer /81/ 470-71-74 lub drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 Osoba odpowiedzialna za rekrutację

 Dorota Piątek tel. 881-955-844

 e- mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zajęcia poprowadzi:

 Mariusz Wiśniewski

Posiada ponad 10 letnie doświadczenie i sukcesy zarówno w sprzedaży jak i zarządzaniu strukturami. Przeszkolił ponad 200 firm z tematyki zgodnej         z tematyka szkolenia. W pracy trenera kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie teorii i kreowanie rozwiązań własnych przez uczestników. Od 2008 wpisany na listę mediatorów sądowych ds. karnych. Chętnie dzieli się zdobytą wiedzą. Jako trener stale współpracuje zarówno z organizacjami pozarządowymi, administracją publiczną, jak i firmami szkoleniowymi z terenu całej Polski.
Absolwent filozofii i socjologii na Wydziale Filozofii i Socjologii UMCS w Lublinie, studiów podyplomowych ZZL, BHP, Doradztwo Zawodowe na WSEI         w Lublinie oraz Rachunkowości na Akademii Langego we Wrocławiu
Spędził ponad 5000 godzin (z czego ponad 2600 w ciągu ostatnich 3 lat) na sali szkoleniowej gdzie prowadził zajęcia z tematyki szkoleń miękkich.

 

Telefon
881-955-844
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Terminy


  • Od 2020-12-16 09:00 do 2020-12-17 16:00
  • 2021-01-07 09:00
  • 2021-01-04 09:00
  • 2020-12-30 09:00
  • 2020-12-28 09:00
  • 2020-12-21 09:00
  • 2020-12-17 09:00

Wspierane przez iCagenda